نوشته شده توسط : تینا

نکات مهم و ساده جهت اقامت امن در هتل ها

نکات مهم و ساده جهت اقامت امن در هتل ها

زمانی که قصد سفر دارید، انتخاب یک هتل خوب، یکی از ملزومات سفر شما می باشد. البته انتخاب یک هتل شیک، تنها کافی نیست زیرا برای داشتن امنیت کافی، باید نکاتی را در طول اقامتتان در هتل رعایت کنید. در واقع بخشی از امنیت در هتل بر عهده مسئولین و بخشی دیگر بر عهده گردشگر است. اگر قصد اقامت در یک هتل را دارید، با ما همراه باشید تا نکات مهمی را جهت اقامت امن در هتل به شما ارایه بدهیم. تور مشهد نوروز 98

نکات امنیت در هتل ها: ایجاد شناخت اولیه با جستجو های مناسب در فضای مجازی و اینترنت

نکات مهم و ساده جهت اقامت امن در هتل ها

قبل از اینکه به سفر بروید، باید هتل مناسبی را  انتخاب کرده و رزرو نمایید. اما در زمان انتخاب هتل، باید علاوه بر رفاه و امکانات، ایمنی آن هم در نظر بگیرید. پیشنهاد می کنیم به وب سایت های گردشگری مراجعه کرده و نظرات سایر گردشگران را دربارۀ آن هتل مطالعه کنید.

نکات اقامت امن در هتل ها: عدم بیان اطلاعات غیر ضرور به کارمندان هتل و اجتناب از اقدام ها مشابه

در طول اقامتتان، از بازگو کردن اطلاعات غیر ضروری به افراد از جمله کارمندان خودداری کنید. هم چنین از بیان اینکه تنهایی سفر می کنید، بپرهیزید. در فرم های اطلاعاتی حتماً از عبارت Mrs استفاده کنید.

 

نکات امنیت در هتل ها: تست کردن میزان راز داری کارمندان هتل با یک تماس ساختگی

نکات مهم و ساده جهت اقامت امن در هتل ها

یکی از نکات امنیتی در هتل ها، امتحان کردن میزان راز داری کارکنان هتل است. برای این کار، قبل از اقامت یا در زمان مستقر شدنتان در هتل، با یک تلفن نا شناس با قسمت پذیرش هتل تماس بگیرید و تظاهر کنید که می خواهید با خودتان و یا یکی دیگر از مسافران هتل مکالمۀ تلفنی داشته باشید. اگر کارمند هتل، با اصراری مختصر از طرف شما، اطلاعات مسافران خود را فاش کرد، مطمئن باشید که قابل اعتماد نیستند و بهتر است هتل خود را تغییر دهید. قیمت تور مشهد

نکات امنیت در هتل ها: اقامت در طبقۀ همکف، تله ای مخفی برای مسافران سر به هوا

اتاق های طبقات همکف هتل، از امنیت کمتری برخوردار هستند به همین خاطر پیشنهاد می کنیم اگر قصد اقامت در هتل ها را دارید، از اقامت در طبقات هم کف خودداری نمایید. معمولا طبقات همکف، بیشتر مورد سرقت قرار می گیرند و ناامن می باشند. ممکن است به دلیل بی توجهی مسئولان و کارکنان هتل، افراد سودجو از این فرصت استفاده کرده و از اتاق شما دزدی کنند.

 

نکات اقامت امن در هتل ها: تغییر اتاق، حربه ای برای دور زدن افراد سود جو

نکات مهم و ساده جهت اقامت امن در هتل ها

بسیاری از افراد، قبل ار سفر، هتل و اتاق مورد نظر خود را رزرو می کنند تا با خیال راحت بعد از رسیدن به مقصد، به هتل بروند، ولی این کار امنیت شما را به خطر می اندازد؛ زیرا ممکن است در این مدت، افراد سودجو  شمارۀ اتاق را متوجه شده و برای شما نقشه کشیده باشند. به همین دلیل بهتر است زمانی که به هتل رسیدید از کارمندان هتل تقاضا کنید که اتاق شما را عوض کنند.

نکات امنیت در هتل ها: اتاق هایی با امنیت مناسب در طبقات چهارم تا ششم هر هتل

با اینکه اقامت در طبقات همکف هتل امن نمی باشد ولی طبقاتی که بسیار از سطح زمین فاصله دارند هم برای اقامت چندان ایمن نیستند. مثلا اگر در طول اقامتتان، هتل دچار آتش سوری شد، نیرو های امدادی برای کمک کردن به شما باید از نرده های آتش نشانی استفاده کنند که بر طبق تحقیقات، مشخص شده که بلند ترین نردبان ها نهایتاً تا طبقۀ ششم می رسد. به همین دلیل بهتر است که بین طبقات چهارم تا ششم هتل، اقامت کنید.

نکات اقامت امن در هتل ها: پوشاندن چشمی درب اتاق ها، الزامی که نباید نادیده گرفته شود

نکات مهم و ساده جهت اقامت امن در هتل ها

توجه داشته باشید که برخی افراد به صورت دزدکی از چشمی های موجود بر روی درب اتاق، داخل اتاق را نگاه می کنند. البته همیشه پشت این کار، نیت بدی وجود ندارد و گاهی فرد از روی کنجکاوی این کار را انجام می دهد. ولی اگر ایمنی اتاق و رعایت حریم شخصی تان، اهمیت دارد، حتما جلوی چشم اتاق تان را با یک لباس بپوشانید.

نکات امنیت در هتل ها: همراه داشتن کارت هتل، نقشۀ راهی برای بازگشت به محل اقامتتان

معمولا پیدا نکردن مسیر بازگشت به هتل، برای بسیاری از گردشگران اتفاق می افتد. برای اینکه در چنین شرایطی، دچار استرس نشوید، پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه از هتل خارج شوید، چندین کارت مربوط به هتل را از کارمندان پذیرش دریافت نمایید. شما با داشتن این کارت، می توانید با یک تماس تلفنی، مسیر خود را به هتل پیدا کنید. نرخ ویژه تور مشهد

نکات اقامت امن در هتل ها: نصب علامت Do Not Disturb بر روی دستگیرۀ درب اتاق در مواقع ضروری

نکات مهم و ساده جهت اقامت امن در هتل ها

در برخی از هتل ها، کارت هایی با عنوان Do Not Disturb  را در اختیار مسافران قرار می دهد. در واقع زمانی که گردشگر نیاز به استراحت دارد؛ این کارت را بیرون اتاق خود نصب می کند تا کسی مزاحم او نشود. پیشنهاد می کنیم زمانی که قصد دارید اتاق خود را ترک کنید، از این کارت استفاده نمایید تا کسی به خالی بودن اتاق شما پی نبرد. هم چنین بهتر است برای اطمینان بیشتر، یک وسیلۀ صوتی مانند تلوزیون و یا رادیو را نیز روشن کنید تا افراد سودجو  از خالی نبودن اتاق مطمئن شوند.

نکات امنیت در هتل ها: عدم غفلت از دزدانی در لباس افراد ارائۀ دهندۀ خدمت

نکات مهم و ساده جهت اقامت امن در هتل ها

در طول اقامت تان در هتل توجه داشته باشید که افراد سود جو، به قصد نظافت وارد اتاق می شوند و در یک فرصت مناسب اموال ارزشمند را سرقت می کنند. حتما، قبل از ورود این افراد به اتاق، با پذیرش هتل تماس بگیرید تا از صحت ادعای این افراد مطلع شوید. امیدواریم مطالعه این مقاله، شما را برای داشتن اقامتی امن کمک کرده باشد. 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: نکات مهم و ساده جهت اقامت امن در هتل ها,تور مشهد نوروز 98,قیمت تور مشهد,نرخ ویژه تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: